Kwestia e-marketingu: pozycjonowanie, reklama i strony.

.Czym jest Page Rank? Cytat z WikipediiPageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość. Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę int

Kwestia e-marketingu: pozycjonowanie, reklama i strony. pozycjonowanie Bydgoszcz
Usługi i firmy typu to nie jedyna możliwość, aby rozpromować się w sieci. O tym czemu opłaca się inwestować w pozycjonowanie oraz inne usługi promowania strony w tym artykule .

Czym jest Page Rank? Cytat z Wikipedii

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można go również w wielu serwisach niezależnych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank


Na czym polega pozycjonowanie

Pozycjonowanie polega na zwiększeniu pozycji strony w wyszukiwarce, a efektem tego jest więcej odwiedzin na stronie. Im więcej potencjalnych klientów odwiedzi naszą stronę tym więcej firma zyska nowych zamówień, czy umów.

Metod na wypromowanie takiej strony jest dużo, jednak warto pamiętać, że wyszukiwarki nie lubią oszukiwania ich. Dlatego nie należy próbować tworzyć stron, które za zadanie mają jedynie oszukać boty indeksujące. Może się to skończyć nawet usunięciem strony z indeksu. Dobrymi metodami na pozycjonowanie jest dbanie o wysokiej jakości treść oraz tworzenie podstron, które odpowiadają promowanym frazom.


Złe metody pozycjonowania

Jeżeli trafimy na złą agencje od pozycjonowania nasza strona może na tym bardzo ucierpieć. Nieprawidłowo prowadzone prace optymalizacyjne mogą skutecznie zamknąć naszej stronie drogę na szczyt. Gorsze od złej optymalizacji może być tylko linkowanie automatami do dodawania linków.

Linki prowadzące na stronę powinny być jak najlepsze, a linki z automatów niestety takie nie są. Pozycjonowana w taki sposób storna może chwilowo wejść w górę, jednak bardzo często jedynie na krótko. Później spada bezpowrotnie na dół, a nawet może dostać bana i przestać się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.