Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

iebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogł

Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Zakres załatwiania spraw urzędowych w imieniu klienta przez pracowników wirtualnego biura

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Robienie zakupów firmowych przez pracowników wirtualnego biura

Pracownicy wirtualnego biura zajmują się organizacją jego pracy pod względem cateringowym. Zamawiają odpowiednie dania i przekąski, które mogą być jedzone w czasie spotkania biznesowego czy spotkania bardziej towarzyskiego przed jakimiś świętami. Z takich okazji przygotowywany jest także serwis kawowy, dzięki któremu zwłaszcza uczestnikom spotkania biznesowego będzie się dużo łatwiej i przyjemniej pracowało. W czasie takich spotkań bardzo ważną rolę odgrywa także dostęp do odpowiedniej ilości wody mineralnej. Pracownicy wirtualnego biura są odpowiedzialni także za robienie zakupów bardziej biurowych, typu nowy papier ksero czy nowy tusz do drukarki. Dzięki temu wirtualne biuro będzie mogło sprawnie funkcjonować.


Przeprowadzanie ankiet wśród klientów swojego zleceniodawcy przez pracowników wirtualnego biura

Pracownicy wirtualnego biura w ramach umowy podpisywanej ze swoim klientem mogą przeprowadzać badania rynku, na podstawie których będzie można stwierdzić, jak duże zapotrzebowanie obserwowane jest na poszczególne wyroby i usługi. Dzięki temu firma podpisująca umowę z wirtualnym biurem będzie mogła dobrze dostosować swoją ofertę do istniejącego zapotrzebowania. Takie badania mogą zostać poparte przez ankiety przeprowadzane wśród kontrahentów. Jednocześnie pracownicy wirtualnego biura mogą pomóc swojemu klientowi w wyborze optymalnej lokalizacji dla jego nowych oddziałów firmowych. Na życzenie kierownika firmy mogą także sprawdzać wydajność pracy jego poszczególnych pracowników. Skorzystanie z takich usług pomoże kierownikowi firmy w dobrym zorganizowaniu pracy swojego przedsiębiorstwa.